سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائرین پیاده امام رضا ( ع) از برگزاری همایش ملی مدیران کاروان های زیارتی پیاده امام رضا (ع) در مشهد خبر داد.

برگزاری همایش ملی مدیران کاروان‌های زیارتی پیاده امام رضا (ع) در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جمعیت خدمتگزار زائرین پیاده امام رضا(ع)، حسین رضائی اظهار کرد: پنج شنبه سی ام محرم مصادف با ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، همایش یک روزه مدیران کاروان‌های زیارتی پیاده امام رضا(ع)، در سالن همایش تربیت بدنی استان قدس رضوی با حضور بیش از ۹۵۰ نفر از مدیران و مسئولین فرهنگی کاروان‌های زیارتی سراسر کشور برگزار می‌شود. 

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائرین پیاده امام رضا(ع) گفت: تا کنون ۳۴۰ کاروان ثبت‌نام و فرایند این موضوع تا اربعین ادامه دارد، ضمنا مدیرانی که برای اولین بار قصد تشرف و داشتن کاروان دارند باید در این همایش شرکت و مدارک خود را تحویل دهند. 

رضائی افزود: این همایش هر ساله برای آشنایی مدیران کاروان‌ها با نحوه تردد، اقامت بین راهی، میزبانی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر، ارائه خدمات فرهنگی، درمانی، برنامه ریزی زمان حرکت، توقف بین راهی  و زمان رسیدن به مشهد و همچنین مدت اقامت در مشهد و بررسی ظرفیت‌های اسکان تدارکات و تغذیه برگزار می‌شود.

 وی از مدیران کاروان‌های زیارتی خواست اگر به هر دلیلی پیامک دعوتنامه به آنان نرسیده و یا هنگام ثبت‌نام با مشکل مواجه بودند می‌توانند در حاشیه همایش نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.