جاش اسمیت رئیس پلیس شهر گودها در ایالت مینه‌سوتای آمریکا اعلام کرد: همه کارکنان اداره پلیس شهر گودها در این ایالت استعفا داده‌اند و در عین حال هیچکس تمایلی برای استخدام در این اداره و پر کردن جای خالی آنها را ندارد.

استعفای جمعی پلیس ایالت مینه‌سوتای آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، اسمیت رئیس پلیس شهر گودها در  ایالت مینه‌سوتا تا روز ۲۴ آگوست (۲ شهریور) در سمت خود باقی خواهد ماند اما اعلام کرده است که نمی‌تواند کسی را پیدا کند که مایل به پیوستن به نیروی پلیس این شهر در ایالت مینه‌سوتا باشد و به این ترتیب آینده اجرای قانون در این شهر نامشخص است.

وی افزود: از سه هفته پیش تاکنون هیچکس برای پر کردن فرم و تقاضای استخدام به ما مراجعه نکرده است. من معتقدم باید تغییر چشمگیری هم اکنون رخ دهد تا افراد به استخدام در نیروی پلیس شهر گودها تمایل داشته باشند.

به نوشته فاکس نیوز، رسانه‌ها علت استعفای نیروهای پلیس در ایالت مینه‌سوتا را نارضایتی از میزان دستمزد اعلام کرده‌اند.

فاکس نیوز نوشت: در پی مرگ جورج فلوید در سال ۲۰۲۰ بودجه پلیس در برخی مناطق از جمله شهر گودها تا حد زیادی کاهش یافته و همین موضوع از دلایل اصلی عدم تمایل افراد به استخدام و انجام خدمت در این نیرو شده است.

شهر گودها در جنوب شرقی مینیاپولیس که در سال ۲۰۲۰ و در پی مرگ جورج فلوید شاهد اعتراضات پرشمار با درخواست کاهش بودجه پلیس بود، واقع شده است.

گفتنی است؛ مسئولان آکادمی پلیس شهر مینیاپولیس می‌گویند، بعد از مرگ جرج فلوید تعداد درخواست‌ها برای عضویت در نیروی پلیس کاهش یافته است.

در سازمان اداره پلیس شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا آمریکا با وجود تدابیر ویژه مقامات دولتی برای رفاه افسران پلیس و امکانات فراوان مشکلات زیادی برای جذب نیروهای جدید وجود دارد.

گزارش‌ها از اداره استخدام این دپارتمان حاکی از این است که بعد از قتل جرج فلوید جمعیت کمی از جوانان این منطقه برای پیوستن به نیروی پلیس علاقه نشان می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.