یک شهروند مسلمان آمریکایی با انتشار ویدئویی، پرده‌ای دیگر از نژادپرستی صهیونیست‌ها را فاش و اعلام کرد که به دلیل مسلمان بودن توسط پلیس فرودگاه «بن گوریون» در تل‌آویو بازداشت و برهنه شده است.

پرده‌ای دیگر از نژادپرستی صهیونیست‌ها؛ برخورد ناشایست با یک مسلمان آمریکایی در فرودگاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، این شهروند مسلمان آمریکایی که با هواپیمای خطوط هوایی «یونایتد ایرلاینز» از فرودگاه بن گوریون عازم فرودگاه «نیوآرک» نیوجرسی بود، در این ویدئو می‌گوید که برای بازرسی بدنی بی‌دلیل توسط نیروهای امنیتی فرودگاه بازداشت شده است.

در این ویدئویی چند دقیقه‌ای، این فرد مسلمان توسط یک پلیس زن در فرودگاه به دلیل تاخیر پرواز در نتیجه تاخیر وی برای سوار شدن به هواپیما، به شدت مورد سرزنش قرار می‌گیرد.

این فرد مسلمان درپی سرزنش‌های این پلیس فرودگاه خواستار برخورد محترمانه این زن با خود می‌شود اما این صهیونیست توجهی به درخواست او نکرده و همچنان او را سرزنش و توبیخ می‌کند.

وی در پاسخ به اظهارات تند این صهیونیست می‌گوید: اینها را به اسرائیل بگو، چرا من را بازداشت کردند؟ من مقصر تاخیر در پرواز نیستم.

این مسلمان در ادامه اتفاقی که باعث تاخیر وی برای سوار شدن به هواپما شده است را برای این نیروی امنیتی فرودگاه بازگو کرده و به او اعلام می‌کند که نیروهای امنیتی فرودگاه بن گورین بدون هیچ دلیلی او را سه ساعت بازداشت کرده و به منظور بازرسی بدنی وی را برهنه کرده‌اند.

این ویدئو همچنین نشان می‌دهد که این مسلمان پس از سوار شدن به هواپیما با چشمانی پر از اشک خطاب به مسافران می‌گوید: «دوستان متاسفم من مقصر نیستم؛ آنها من را در یک مکان امنیتی بازداشت و برهنه کردند. فقط به این دلیل که من مسلمان هستم، این حقیقت ماجرا است، من عذرخواهی می‌کنم».

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.