فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف تعداد ۲ دستگاه کامیون تانکر و کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک عملیات پلیسی در استان خبر داد.

توقیف ۲ کامیون تانکر با ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز گفت : در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه مایه ملی ، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزائی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران خودروها را متوقف و در بازرسی دقیق از آنها جمعا ۴۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ،۱۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، تصریح کرد: قاچاق برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی است و تمام دستگاهها و سازمان های مرتبط باید با ایفای نقش سازنده و موثر ، بیش از پیش با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.