نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه سپاه، برای مردم ایران یک افتخار است، گفت: سپاه در مقابل زورگویی‌های کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا می‌ایستد و همین امر، قدرت ایران را در جوامع بین المللی نشان می‌دهد .

مرادی: سپاه در مقابل زورگویی‌های کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا می‌ایستد

به گزارش قدس آنلاین، احمد مرادی نماینده بندر عباس، قشم، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است» در دیدار با فرمانده‌هان سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب، شناخت کاملی از کارکردهای سپاه پاسداران دارند و این شناخت از یک دور اندیشی و تعمق درک ایشان نسبت به این امر نشأت می‌گیرد.

وی گفت: در مکتب اسلام‌، یاری رساندن به محرومان و مظلومان، وظیفه یک فرد مسلمان است و سپاه به عنوان یک سازمان ضدتروریسم‌، با دیدگاه یاری رسانی به مظلومان، حتی در عرصه های بین المللی هم حضوری فعال داشته است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: سپاه به عنوان یک نیروی فرا مرزی، یک نگاه مردمی و انسانی، نسبت به همه مظلومان و محرومان دارد.

مرادی گفت: سپاه به عنوان یک سازمان ضد تروریسم، هر جایی که تروریست بوده و یا ظلمی صورت گرفته و یا بی‌گناهی کشته شده،  آنجا حضور داشته و با تروریست‌ها مقابله کرده است.

وی تصریح کرد: نیروهای زیادی از سپاه پاسداران در مقابله با تروریست‌ها به درجه رفیع شهادت نائل شدند که یکی از این نیروهای مخلص‌، حاج قاسم سلیمانی است .

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی،گفت: سپاه پاسداران، در مقابل زورگویی‌های کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا می‌ایستد و همین امر، قدرت ایران را در جوامع بین المللی نشان می‌دهد .

همچنین مرادی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران برای مردم ایران، یک افتخار است و به فضل خداوند و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و قدرت نیروهای مسلح کشور ،در عرصه بین‌المللی نیز سربلند و سرافراز هستیم‌.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز می بایست،  مانند نیروهای مسلح، کار شبانه روزی و جهادی داشته باشند که مردم ایران،  مستحق خدمات صادقانه هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.