فرماندار ساری گفت: ۲۸۰ پروژه به ارزش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۸۰پروژه  در ساری

به گزارش قدس انلاین،  محمدعلی نوبخت صبح شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) گفت: ۲۸۰ پروژه به ارزش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان ساری افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۳۰ پروژه افتتاحی شامل ۹۴ پروژه شهری به ارزش ۱۸۷ میلیارد تومان، ۱۲۸ پروژه روستایی به ارزش ۳۷۰ میلیاردتومان و ۸ پروژه در شهرک صنعتی به ارزش ۳۶۶ میلیارد تومان می‌باشد افزود: غده‌های ناکارآمدی، سهل انگاری و اهمال کاری را جراحی می‌کنیم و بر سر منافع مردم با احدی تعارف نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه مشی ما در شهرستان ساری تلاش در جهت مردمی سازی امور و نهضت خدمت رسانی بی منت است گفت: در هفته دولت سال جاری ۵۰ پروژه کلنگ زنی به ارزش ۵۳۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۳۳ پروژه شهری به ارزش ۵۰۳ میلیارد تومان و ۴۱۸ میلیون تومان و ۱۷ پروژه روستایی به ارزش ۲۹ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان است.

وی در پایان اظهار کرد: از مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی مجموعاً ۱۹ پروژه به ارزش ۴۶۷ میلیارد تومان با اشتغال زایی بالغ بر ۳۵۰ نفر با ماهیت اقتصادی، تولید و صنعتی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.