مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از سرمایه گذاری یک هزار و شش طرح صنعتی با ارزش ریالی ۱۹۰ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی دولتی استان خبر داد.

اجرای بیش از یک هزار طرح صنعتی در استان البرز

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا عقاب نشین روز یکشنبه ۲۹ مرداد گفت: هم اکنون یک هزار و شش طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی دولتی  البرز در حال اجرا است که سرمایه گذاری آنها بالغ بر ۱۹۰ هزار میلیارد ریال است.

وی درباره میزان اشتغال ایجادی این طرح‌های صنعتی گفت: این طرح‌ها در صورت نهایی شدن ۴۲ هزار و ۶۴۲ شغل را به اشتغال استان البرز، اضافه خواهند کرد.

عقاب نشین درباره تعداد واحدهای بهره برداری شده در شهرک‌های صنعتی دولتی استان البرز اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و ۷۱۴ واحد صنعتی بهره برداری شده در استان البرز داریم که با میزان سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی خود موفق به ایجاد ۴۶ هزار و ۷۹۳ شغل شده‌اند.

بنا به گفته این مسئول از مجموع یک هزار و شش طرح صنعتی یاد شده در حال حاضر، ۲۴۹ طرح در مرحله تخصیص زمین، ۱۰۹ طرح صنعتی در مرحله دیوار کشی، ۸۰ طرح صنعتی در مرحله ابتدایی اجرای اسکلت، ۱۴۸ طرح صنعتی در مرحله تکمیل اسکلت، ۲۴۱ طرح صنعتی در مرحله تکمیل سالن تولید و ۱۷۹ طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز توضیخ داد: در حال حاضر دو هزار و ۷۲۰ واحد بهره برداری شده صنعتی و طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی دولتی استان البرز شامل شهرک‌های صنعتی اشتهارد، نظرآباد، کوثر و امیدالبرز مشغول به فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.