فرمانده انتظامی تالش از کشف احتکار ۲۵۰۰ کیلوگرم قند و همچنین ۴۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف احتکار حدود ۳ تن قند و برنج خارجی در تالش

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگاران ، مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی دانست و اظهار کرد: برخورد با محتکران که امنیت اقتصادی جامعه را به خطر می‌اندازد با شدت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجه‌ای از اقلام خوراکی داخل انبار یک واحد صنفی در شهر تالش، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف احتکار ۲۵۰۰ کیلوگرم قند و ۴۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد ریال برآورد کردند، در این راستا متهم ۳۷ ساله این پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.