سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور و استاندار شیراز در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ در کمیسیون امور داخلی بررسی شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از  فارس، ولی‌الله بیاتی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور و استاندار شیراز حضور یافتند و ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگانی از دستگاه‌های امنیتی نیز در این نشست حضور داشتند، گزارشی از ابعاد حادثه و اقداماتی که از قبل انجام شده بود، ارائه شد.

وی در ادامه اظهار کرد: متأسفانه فرد تروریست از قبل در نزدیکی حرم خانه گرفته بود و توانسته بود سلاح و مهمات خود را وارد کند. برنامه گسترده‌ای داشتند اما موفق نشدند آن را انجام دهند. در این نشست نقطه نظرات گفته شد و در نهایت بنا شد تا لایحه ساماندهی اتباع بیگانه حتما تعیین تکلیف شود تا ورود و خروج اتباع خارجی به کشور کنترل شده باشد. 

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از طرف دیگر قرار شد امکانات لازم مانند دوربین در اطراف این اماکن برای کنترل بیشتر رفت و آمدها نصب شود. کمیسیون عمران این موضوع را دنبال خواهد کرد. انجام اقدامات پیشگیرانه بسیار مهم است و امنیت اماکن مذهبی باید برای مردم تأمین شود. 

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.