تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و « اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» رونمایی شد / چهره برجسته شهید صدرزاده الگوی جوانان امروز و فرداست

به گزارش قدس آنلاین، این دو کتاب در موضوع شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است که تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر آن ها توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی رونمایی شد.

کتاب سرباز روز نهم را نوید نوروزی و گروهی دیگر از نویسندگان گردآورده‌اند، این کتاب روایتی از زندگی و زمانه بسیجی مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده است.

کتاب اسم تو مصطفاست، زندگی‌نامه داستانی شهید مصطفی صدرزاده به روایت همسرش سمیه ابراهیم‌پور است که به قلم راضیه تجار منتشر شده است.

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر ۲ کتاب رونمایی شد

در تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب آمده است: «بسمه تعالی، پیش از این کتاب دیگری در شرح حال شهید صدرزاده خوانده‌ام، ولی ابعاد شخصیت محبوب و چندجانبه‌ی این شهید عزیز در این کتاب بیشتر بیان شده است. این چهره‌ی برجسته بی شک یک الگو است برای جوانان امروز و فردا. اراده‌ی قوی، فهم درست، روحیه‌ی ایثار، شجاعت، خستگی‌ناپذیری، ‌ادب، دلِ انباشته از محبت و صفا، و بسی دیگر از خصوصیات برجسته،‌ بخش‌هایی از شخصیت این جوان فداکار و انقلابی نسل‌های دوم و سوم انقلاب است. خواندن این کتاب برای من غبطه‌انگیز است. این گلهای سرسبد به چه مقاماتی رسیدند، و من و امثال من چگونه در این مسیر، ‌پای در گل ماندیم. سلام و صلوات خدا بر شهید مصطفی صدرزاده و همسر صبور و پدر و مادر ایثارگر او.»

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.