رئیس قرارگاه مجازی بنیاد شهید گفت: پویش «همسفر من» ویژه اربعین برگزار می‌شود و در این پویش خانواده‌های شهدای حشدالشعبی و مقاومت نیز شرکت می‌کنند.

طباطبائی: خانواده‌های شهدای حشدالشعبی و مقاومت در پویش «همسفر من» شرکت می‌کنند

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، نشست خبری دومین رویداد پویش «همسفر من» با حضور سیدحمیدرضا طباطبائی رئیس قرارگاه مجازی بنیاد شهید، امروز در سالن حافظ دهکده نشاط ولیعصر برگزار شد.

طباطبائی در این نشست به تبیین این رویداد پرداخت و با ذکر اینکه در اپلیکیشن‌های ایرانی نیز امکان شرکت در این پویش وجود دارد، توضیح داد: امسال هم مثل پارسال که رویداد همسفر من با استقبال خوبی همراه بوده، در برنامه‌های این پویش انسجام داریم. از ماه قبل کارگروه‌هایی برای برگزاری آن و بخش‌های تلویزیونی، مستند، کلاکت‌های ۳۰ تایی مصاحبه با خانواده‌ شهدا، کلیپ، دل‌نوشته و مسابقه عکس تشکیل شده و به طبع آن ۳ کمک‌هزینه سفر به کربلا به شرکت‌کنندگان در این پویش هدیه داده می‌شود.

رئیس قرارگاه مجازی بنیاد شهید ادامه داد: در این پویش خانواده‌های شهدای حشدالشعبی و مقاومت نیز مشارکت داده و با آن‌ها دیدار خواهیم کرد. مراسم بدرقه دختران شهدا هم امروز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران اربعین امسال حداقل ۱۰۰ کاروان را راهی کربلا می‌کند، گفت: راه کربلا را مدیون خون شهدا هستیم، چرا که ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از مدافعان حرم در سال‌های اخیر در مبارزه به داعش به شهادت رسیده‌اند.

وی گفت: ۱۰۰ کاروان از بنیاد شهید جهت شرکت در مراسم اربعین به عراق اعزام می‌شوند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.