مدیر مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی با اشاره به نقش رسانه‌های دشمن که رویدادهای کشورمان را غیر واقعی مخابره می‌کنند، گفت: سربازان جبهه حق، باید صدای خود را هنرمندانه در فضای مجازی فریاد بزنند تا روایت‌ِ درست به جامعه منعکس شود.

رسانه‌های دشمن رویدادهای کشور را غیر واقعی مخابره می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، عبدالله امینی‌فر با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه‌های تخصصی مانند دوره آموزشی «روایت رویداد ۲» اظهارکرد: سربازان جبهه حق باید صدای خود را هنرمندانه در فضای مجازی فریاد بزنند و نگذارند روایت‌های غیر واقعی از یک اتفاق به جامعه منعکس شود.

مدیر مرکز فضای مجازی بسیج استان خراسان رضوی با اشاره به حوادث سال‌های گذشته که دشمن با مدیریت افکار عمومی جامعه تلاش کرد که با غبار آلود کردن فضای اجتماعی ماهی خود را صید کند، تصریح کرد: اگر ما در فضای مجازی فعال ظاهر شویم و بتوانیم به صورت آگاهانه و عالمانه از رویدادها، پیام تولید کنیم بی‌تردید دشمن نخواهد توانست در جنگ روایت‌ها نقش آفرینی کند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره آموزشی «روایت رویداد ۲» بیش از ۳۰۰ فعال و کنشگر فضای مجازی استان خراسان رضوی حضور یافتند و سعی کردیم چگونگی روایت درست از رویدادها را با حضور اساتید مبرز در این رشته آموزش دهیم و در فضای مجازی و رسانه‌ای روایت دست اول را جریان انقلابی روایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.