النصر که با در اختیار داشتن رونالدو، مانه و چندین ستاره دیگر به دنبال کسب قهرمانی آسیاست، در دور گروهی باید با حریفان سرسختی روبرو شود.

رونالدو و النصر: قرعه‌ای که فکرش را هم نمی‌کردند

به گزارش قدس آنلاین، قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صبح امروز در مالزی برگزار شد که طی آن، تیم فوتبال النصر با لشکری از بازیکنان مطرح و پرستاره از جمله رونالدو، مانه، بروزوویچ، تلس، تالیسکا و... باید در گروه مرگ مسابقات با پرسپولیس، الدحیل و استقلال تاجیکستان روبرو شود.

النصر که یکی از تیم های قدیمی عربستان بوده و قدمتی 67 ساله دارد، تاکنون هرگز به دستاوردی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نرسیده و همین ناکامی تیم پایتخت نشین، به سوژه ای برای تحقیر از سوی هواداران رقیب دیرینه یعنی الهلال تبدیل شده است.

از زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی که از سال 2003 راه اندازی شد، النصر فقط 6 بار توانسته است در این پیکارها حضور یابد و امسال برای هفتمین بار در این مسابقات شرکت می کند.

النصری ها که در سالهای 2020 و 2021 توانستند تا مرحله نیمه نهایی پیش بیایند، در این دور مغلوب پرسپولیس و الهلال شدند و رویای رسیدن به فینال هرگز برای آنها تعبیر نشد و اکنون با به خدمت گرفتن ستاره های مطرح اروپایی، در پی رسیدن به یک دستاورد بزرگ و تاریخی هستند.

این تیم سعودی حالا در آخرین دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که با این سبک  سیاق برگزار می شود، کارش را در مرحله گروهی با تیم های پرسپولیس، الدحیل و استقلال تاجیکستان آغاز می کند و اولین حضور رونالدو با گروه مرگ پیکارها همراه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.