۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 909928

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی از مهارت آموزی به ۷۱۵ هزار سرباز وظیفه توسط ارتش خبر داد.

مهارت آموزی به ۷۱۵ هزار سرباز ارتش

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برگزاری دومین جلسه هماهنگی و هم افزایی بین قرارگاه مهارت آموزی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به میزبانی ارتش خبر داد.

وی افزود: در ۶ سال گذشته ارتش توانسته ۷۱۵ هزار و ۵۸۶ نفر را آموزش مهارتی دهند که ۳۰۵ هزار و ۴۵۸ هزار نفر آموزش تخصصی دیده‌اند و گواهی مهارتی به این سربازان وظیفه اعطا شده است.

سردار کمالی با بیان اینکه ۴۱۰ هزار و ۱۲۸ هزار سرباز وظیفه توانسته‌اند در حوزه مهارت‌های عمومی آموزش ببینند افزود: بالغ بر ۵ هزار نفر نیز توانسته‌اند در ارتش جمهوری اسلامی ایران وام خود اشتغالی دریافت کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ۲۶ قرارگاه مهارت آموزی ارتش در سراسر ارتش تشکیل شده است،گفت: در کلیه استان‌ها و نیروهای سراسر کشورطبق اعلام «امیر محمودی» قرارگاه مهارت آموزی تشکیل شده و همه فرماندهان ارشد استان‌ها به عنوان فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ارتش منصوب شده‌اند.

سردار کمالی اعلام کرد: ۵ هزار و ۸۲۴ کارگاه محیط واقعی کار در ارتش ثبت شده و برای اخذ ۳۱ نمایندگی فنی و حرفه‌ای جوار پادگانی اقدامات لازم انجام شده که البته در حال حاضر ۲۰ مرکز در حال احداث است و زیرنظام بومی سازی آموزش مهارت آموزی نیز مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.