معاون اجرایی رئیس‌جمهور، گفت: در دوسال گذشته بیش از ۵۴۰۰ هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته است، امروز هم هفت هزار طرح اشتغالزایی به افتتاح رسید که سبب ایجاد ۱۵ هزار شغل خواهد شد.

افتتاح ۷ هزار طرح تولیدی و اشتغالزایی با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور در سراسر کشور

به گزارش قد سانلاین به نقل از فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح ۷ هزار طرح تولیدی و اشتغالزایی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید، گفت: از سیاست‌های قطعی رئیس‌جمهور که بر آن تأکید داشت و همواره دارد، حل مشکلات اقتصادی به ویژه ایجاد اشتغال بود؛ به گواهی مرکز آمار و سامانه‌های نظارتی وزارت تعاون در سال گذشته بیش از یک میلیون شغل ایجاد و به وعده دولت جامه عمل پوشیده شد و این اتفاقات به همت صنعتگران و تولیدکنندگان بوده است.

وی اضافه کرد: شاخص‌های اقتصادی بهتر شده و نرخ بیکاری به زیر ۹ درصد رسیده است، نرخ رشد نقدینگی قبل دولت سیزدهم، ۴۰ درصد بود که به زیر ۲۵ درصد رسیده است؛ نرخ رشد تورم کنترل شده و مهار تورم در دسترس است، البته هنوز در سفره مردم ملموس نیست.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: از توفیقات صندوق کارآفرینی امید توجه به محرومین وافراد کم برخوردار است زیرا صاحبان اصلی این انقلاب مستضعفین هستند.

وی گفت: در دوسال گذشته بیش از ۵۴۰۰ هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته است، امروز هم هفت هزار طرح اشتغالزایی به افتتاح می‌رسد که سبب ایجاد ۱۵ هزار شغل خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.