رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» عقل خود را از دست داده است، دولت کنونی واشنگتن را فاشیستی و مقام‌های آن را راهزنان فاشیست توصیف کرد.

ترامپ: دولت بایدن، اقتصاد آمریکا را وابسته کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه حملات لفظی و بدگویی درباره دولت «جو بایدن»‌ رئیس جمهور کنونی این کشور، او و تیمش را «راهزنان فاشیست» توصیف کرد.

ترامپ در پیامی ویدئویی با بیان اینکه آمریکا روزهای تیره و تاری را می‌گذارند، گفت که دولت بایدن، این کشور را تک‌محصولی و اقتصاد آن را وابسته به دیگران کرده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره توضیح داد: «آمریکا در حال تبدیل شدن به یک جمهوری موز-فروش است. این چیزی است که وقتی مخالفان سیاسی محاکمه می‌شوند اتفاق می‌افتد. روزهای تاریکی را در آمریکا می‌گذرانیم».

این تاجر و سیاستمدار آمریکایی، با بیان اینکه بایدن عقل خود را از دست داده، پرونده‌های کیفری علیه خود را مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور توصیف کرد.

ترامپ پیش از این نیز با بیان اینکه رئیس جمهور کنونی آمریکا از هر نظر بسیار ضعیف است، گفته بود که بایدن تا انتخابات ۲۰۲۴ زنده نمی‌ماند.

این در حالی است که ترامپ در جریان چهار پرونده کیفری با ۹۱ مورد اتهام جرم مواجه است که به گفته خودش می‌تواند تا ۵۰۰ سال زندان برای او همراه داشته باشد.

او همچنین در واکنش به احتمال رأی دادگاه برای حبس او در جریان بررسی پرونده ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، گفته که از زندانی‌شدن هراسی ندارد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.