دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه رفع چالش آسیب اجتماعی به تنهایی از عهده هر دولتی خارج است گفت: در سال دوم دولت مردمی برای ۲۱۰۰ مددجو بهبودیافته اعتیاد اشتغال پایدار ایجاد شد.

اشتغال ۲۱۰۰ بهبودیافته اعتیاد در سال دوم دولت سیزدهم

 اسکندر مومنی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اشتغال مرکز ماده ۱۶ گفت: حلقه مفقوده بازگشت بهبودیافتگان به اجتماع موضوع اشتغال است که بخشی از آن همت و اراده بهبودیافتگان را می‌طلبد و بخشی دیگری باید توسط ما حمایت شود.

وی اضافه کرد: حلقه اشتغال و توانمندسازی اولویت دولت سیزدهم برای رفع چالش اعتیاد است و اتفاقی که امروز در افتتاح این واحدهای اشتغال بهبودیافتگان رخ داد، همان هدف دولت است که در صحنه و واقعیت به عمل نشست و ما از افتتاح امروز به عنوان یک الگو برای استان‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.

به گفته دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ، ایجاد اشتغال ۲۳۰ نفر برای بهبودیافتگان کار ساده‌ نیست و هیچ دولتی به تنهایی توان رفع چالش‌ آسیب‌های اجتماعی ندارد و باید کارگزاران اجتماعی، خیرین و رسانه‌ها در این زمینه دولت را یاری کنند تا در هماهنگی کامل شاهد رفع چالش آسیب اعتیاد باشیم .

مومنی اعلام کرد: با همت خیرین توانستیم در سال دوم دولت مردمی ، برای ۲۱۰۰نفر اشتغال ایجاد کنیم و در ۲۰ استان مجمع خیرین تشکیل شده است و ۲۰۰۰ خیر در سراسر کشور به طور مستقیم از طریق مجمع یاریگران زندگی فعالیت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، وی تاکید کرد: خوشبختانه استقبال خیرین برای حمایت از آسیب پذیران اعتیاد بسیار عالی و دور از انتظار ما بود اما امیدواریم در تمامی استانها شاهد تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.