امام جمعه موقت تربت حیدریه با بیان این که همایش عظیم پیاده روی جهانی اربعین حسینی به نماد عزت و شکوه اسلام تبدیل شده‌است گفت: باید از این ظرفیت جهانی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و مبارزه با ظلم و استکبار استفاده کرد.

همایش اربعین حسینی به نماد عزت و شکوه اسلام تبدیل شده‌ است 

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محمد داوری در خطبه‌های نماز جمعه تربت حیدریه با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام، اظهار کرد: عده‌ای با سیاه نمایی و شایعه سازی قصد دارند فعالیت‌های دولت سیزدهم را نادیده گرفته و به حاشیه ببرند که رهبر فرزانه انقلاب ضمن تایید عملکرد دولت در برخی بخش‌ها شامل فعالیت‌های زیر ساختی و سیاست خارجی فرمودند با این وجود مسایل معیشتی باعث شده مثل غبار روی کارهای خوب دولت پوشیده شود.

امام جمعه موقت تربت حیدریه از جلب رضایت الهی و کار برای مردم به عنوان ۲ ویژگی مهم شهیدان باهنر و رجایی یاد و اظهار کرد: این اهداف اساسی بر همه فعالیت‌ها و انتصابات آنان سایه افکنده بود لذا همه دولت‌ها باید کسب رضایت مردم را در اولویت خود قرار دهند.

وی عضویت ایران در پیمان بریکس را مفید عنوان کرد و گفت: این پیمان در گام نخست نشان دهنده یک نظم جدید جهانی است که در ادامه خنثی کننده تحریم هاست و مقدمات تحول اقتصادی و حذف دلار را فراهم می کند و گام اساسی برای انزوای آمریکا خواهد بود.

داوری به روز مبارزه با استعمار و شهادت رئیسعلی دلواری اشاره کرد و افزود: رئیسعلی دلواری سردار محور مقاومت جنوب ایران در مقابل استعمار انگلیس و نماد مقاومت و قهرمان مبارزه با انگلیس است و ملت ایران مانند این شهید عزیز که در مقابل استعمار انگلیس ایستادگی کرد از دشمنان خود هراسی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.