فرمانده انتظامی مازندران گفت: زنی ۵۶ ساله پس ازدواج با افراد مسن پولدار آنان را به قتل می‌رساند.

اعتراف ‌زن ۵۶ ساله ‌مازندرانی به قتل ۶ همسرش

به گزارش قدس آنلاین، سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: پیرزنی ۵۶ ساله با اتهام قتل سریالی در محمود آباد دستگیر شد.

وی افزود: در پی مرگ مشکوک پیرمردی ۸۲ ساله در محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد بررسی همه جانبه‌ای داشتند به قتل پیرمرد توسط همسر ۵۶ ساله مشکوک شدند و او را دستگیر کردند.

سردار مفخمی با تاکید بر اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه دخالت در مرگ همسر خود بود، افزود: در نهایت در مواجهه با استدلال پلیس به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: سوابق ازدواج متهم نیز بررسی شد  و سایر همسران او نیز افرادی مسن و دارای تمکن مالی مناسب بوده اند.

سردار مفخمی تصریح کرد: همسران قبلی نیز به طرز مشکوک جان باختند و بنابراین متهم تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت.

وی گفت: متهم با افزودن مواد بیهوش کننده در نوشیدنی همسران خود آنان را بیهوش می‌کرد و سپس آنان را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متهم تاکنون به ۶ فقره قتل در شهرستان‌های استان اعتراف کرده است، ادامه داد: متهم با شناسایی افراد مسن و دارای تمکن مالی با دریافت مهریه سنگین ازدواج می‌کرد و سپس تصمیم به قتل آنان می‌گرفت.

وی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است و تحقیقات پلیس برای بررسی و جزئیات سایر قتل‌ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.