معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: کاهش ترافیک در شهر مهران مشهود است، به‌طوری که میزان توقف و معطلی زوار اربعین در ترافیک، از ۱۳ ساعت در سال گذشته به حدود ۵۸ دقیقه در حال حاضر رسیده است.

مخبر: میزان معطلی مردم در ترافیک مهران به ۵۸ دقیقه کاهش یافته است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با زوار در جریان نحوه خدمات‌رسانی و میزان رضایتمندی مردم قرار گرفت.

محمد مخبر عصر امروز (شنبه) پس از بازدید از پایانه مرزی مهران، در جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار ایلام، مسئولین پایانه و دستگاه‌های خدمات‌رسان، با اشاره به مشکلات سال گذشته در این پایانه، اظهار کرد: سال گذشته در چنین جلسه‌ای به بررسی مشکلات پرداختیم و فهرستی از ۴۰ مشکل نظیر تغذیه، آب، جاده، کمبود دستگاه‌های سرمایشی، سرویس بهداشتی و سایر مسائل پیش روی ما قرار داشت.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: امروز در بازدیدی که داشتم خوشبختانه خبری از مشکلات سال گذشته نبود و با تمرکزی که دولت بر تکمیل زیرساخت‌ها داشته، شاهد تسهیل تردد زائرین و بهبود خدمات و به تبع آن رضایتمندی مردم هستیم.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون کنترل گذرنامه در حد سه چهار ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، کاهش ترافیک در شهر مشهود است، به‌طوری که میزان توقف و معطلی مردم در ترافیک از ۱۳ ساعت در سال گذشته به حدود ۵۸ دقیقه در حال حاضر رسیده است. همه این‌ها به علاوه افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های بهداشتی در افزایش رضایتمندی مردم تأثیر گذاشته است.

مخبر ضمن قدردانی از دولت و مردم عراق به خاطر میزبانی از زائران امام حسین (ع) و تعامل مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی، افزود: یکی از موضوعات که باید مورد توجه قرار گیرد، بازگشت زائران است. مطابق روال سال‌های گذشته مواکب عراقی پس از اربعین به فعالیت خود خاتمه می‌دهند و این در حالی است که روند بازگشت زوار ایرانی تا چند روز پس از اربعین ادامه دارد که از مواکب ایرانی می‌خواهیم تا بازگشت کامل زوار به کشور، به فعالیت و خدمات‌رسانی خود ادامه دهند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.