خبرنگار المیادین در سوریه گزارش داد که ارتش این کشور به حمله خشونت آمیز تروریست‌های «هیئت تحریر الشام» به محور هنگ ۴۶ و روستاهای کفر تعال و کفر عمه در حومه غربی حلب پاسخ داد.

مقابله ارتش سوریه با تروریست‌های «هیئت تحریر الشام» در حومه غربی حلب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، خبرنگار المیادین توضیح داد که «ارتش سوریه حملات توپخانه‌ای خود را برای هدف قرار دادن خطوط تدارکاتی تروریست‌های «هیئت تحریر الشام» در اطراف شهر سرمین در حومه شمالی ادلب گسترش داد.

این در حالی است که تروریست‌های تیپ «عمر بن الخطاب» که یک جناح مسلح از تروریست‌های ترکستان است و نیز تروریست‌های تیپ «عمر بن العاص» عضو هیئت تحریر الشام دست به حمله به مواضع ارتش سوریه زده بودند.

گروه‌های مسلح در تلاش هستند تا نقاطی را که ارتش سوریه در واکنش به حمله قبلی تروریست‌های ترکستانی در هفته گذشته به آن‌ها پیشروی کرده بود، به دست آورند، در حالی که خبرنگار المیادین از حملات توپخانه‌ای و موشکی شدید ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در مجاورت روستاهای کفر تعال و کفر عمه خبر داد.

این حمله همزمان با حمله دیگری رخ داده که تروریست‌های موسوم به «ارتش ملی» تحت حمایت ترکیه در محور روستای محمودیه در حومه شهر منبج در حومه شرقی حلب که تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) است، انجام دادند.

اوایل شنبه درگیری‌های شدیدی بین تروریست‌های ارتش ملی تحت حمایت ترکیه و نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) در جبهه‌های حومه غربی منبج در حومه حلب از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار المیادین، تروریست‌های «ارتش ملی» در میان گلوله باران شدید توپخانه و موشک از دو طرف تلاش کردند در محور روستای ام عدسه در غرب منبج پیشروی کنند.

جنگنده‌های روسی همچنین چندین حمله به منطقه عملیاتی انجام دادند و حومه منبج را هدف قرار دادند که تعداد زیادی کشته و زخمی در بین تروریست‌ها برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.