۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 911945

مدیرکل هواشناسی گیلان، آبگرفتگی منطقه ای، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی را از پدیده های مورد انتظار برای امروز دانست و گفت: شرایط برای رگبار و رعد و برق تا اواخر وقت امروز مهیاست.

احتمال آبگرفتگی منطقه ای در گیلان

به گزارش قدس آنلاین، محمد دادرس ، آسمان گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق موقت اعلام و اظهار کرد: بیشترین و کمترین دمای امروز گیلان بین ۱۵ و ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی نسبتا ناپایدار طی امروز در منطقه دانست و افزود: شرایط برای افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید تا پایان وقت امروز مهیا می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد و تصریح کرد: طی امروز به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات شهرستان های سیاهکل، آستارا، املش، تالش، رضوانشهر، رودبار، رودسر، شفت، فومن، لاهیجان، لنگرود، ماسال و رشت شاهد بارندگی و وزش باد و مه آلودگی و رعد و برق و تگرگ خواهیم بود.

دادرس، آبگرفتگی منطقه ای، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی را از دیگر پدیده های مورد انتظار عنوان و بیان کرد: از فردا تا چهارشنبه با استقرار جوی غالبا پایدار، کاهش ابر و روند افزایش دما مورد انتظار است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت با شکل گیری ناپایداری های همرفتی و موقتی وقوع رگبار پراکنده دور از انتظار نیست، اما مجددا طی روزهای پایانی هفته با نفوذ سامانه نسبتا ناپایدار، روند کاهش دما و افزایش ابر و وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.