سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:انتخاب و مبنای حضور بازیکن در تیم ملی عملکردش در لیگ و باشگاهش است.

شمسایی: انتخاب و مبنای حضور بازیکن در تیم ملی عملکردش در لیگ و باشگاهش است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس شمسایی در مورد حضورش در بازی دیدار امروز سفیر گفتمان و گهر زمین تهران اظهار داشت: امروز هفته ششم لیگ برتر برگزار شد و من از نزدیک شاهد دیدار سفیر تهران و گهر زمین سیرجان بودم.خدا را شکر بعد از حضور چند جوان در تیم ملی، باشگاه‌های ما هم رو به جوانگرایی آوردند که این موصوع خوشایند و قابل تقدیر است. همانطور که قبلاً گفتم تمام بازی‌ها لیگ توسط خودم و کادر فنی چه حضوری و چه غیر حضوری از طریق ویدیو و یا ... رصد می شوند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بارها اعلام کردم که انتخاب و  مبنای حضور بازیکن در تیم ملی عملکرد بازیکنان در لیگ و باشگاهش است. متاسفانه با توجه به اینکه لیگ ما دیرتر آغاز شده بود و ما باید اسامی 25 بازیکن را جهت حضور در برزیل اعلام می‌کردیم، به جای هفته پنجم و ششم، در هفته دوم لیگ اسامی 25 بازیکن به فدراسیون اعلام شد و همین موضوع کمی دست ما را برای انتخاب بازیکن دیگر جهت حضور در تورنمنت برزیل بست. 

شمسایی ادامه داد: در حال حاضر ما پروسه بازی با برزیل و بعد از آن هم بازی‌های قرقیزستان و انتخابی آسیایی را در پیش داریم. در لیست اعزامی به برزیل  می‌توانست 5 بازیکن دیگر نیز حضور داشته باشند اما همانطور که گفتم  ما کمبود زمان داشتیم. البته برای چند بازیکن مکاتباتی انجام شده و باید ببینیم فدراسیون چه پاسخی به ما می‌دهد. 

وی گفت: از ابتدای حضورم در تیم ملی گفتم هیچ بازیکنی، قطعی در تیم ملی جای ندارد و هر کسی بتواند عملکرد خودش را به کادر فنی نشان دهد قطعاً به تیم ملی دعوت می‌شود. امشب هم ساعت 8 شب، جلسه‌ای با کادر فنی و از طریق ویدیو کنفرانس با مربی خود شهاب سفال منش که در کانادا است، برگزار می‌کنیم تا 16 بازیکن نهایی جهت حضور در اردوی 15 شهریور مشخص شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.