دومین سوگواره آیینی نمایشی «قافله سالار» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای باز مرکز تئاتر کانون واقع در بوستان لاله، میزبان جاماندگان از راهپیمایی اربعین و وفاداران و دلدادگان به سیدالشهدا است.

برگزاری دومین سوگواره آیینی «قافله سالار» در بوستان لاله تهران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دومین سوگواره آیینی نمایشی «قافله سالار» همزمان با اربعین حسینی، به مدت هفت شب روبه روی مرکز تئاتر این نهاد اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه جمعی از هنرمندان نمایش‌های آئینی و فعالان فرهنگی کانون به روایت‌گری با مضامین واقعه‌ی کربلا و قیام امام حسین(ع) می‌پردازند.

سوگواره نمایشی «قافله سالار» از ۱۴ تا۲۰ شهریورماه امسال برگزار می‌شود و هنرمندان، روایت‌هایی از عشق و ارادت و دلدادگی به اباعبدالحسین(ع) با نگاهی به کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به شیوه «نقالی، پرده‌خوانی، تعزیه و قصه‌گویی» برای مخاطبان کودک و نوجوان و دیگر علاقه‌مندان اجرا می‌کنند.

این برنامه با هنرمندی امیرحسین انصافی، مصطفی فتحی، صادق کیانی‌مقدم، فاطمه روحی‌رحیم، کیمیا یعقوبی، تهمورث ایرانشاهی و گروه تعزیه هیئت شاهچراغ به سرپرستی مصطفی فتحی به مدت هفت شب از ساعت ۱۷ در محوطه‌ بیرونی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران میزبان علاقه‌مندان است.

برگزاری دومین سوگواره آیینی «قافله سالار» در بوستان لاله تهران

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.