سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از آمادگی پارکینگ‌های دائمی و موقت تحت نظارت این شرکت برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در دهه پایانی صفر خبر داد.

آمادگی پارکینگ‌های دائمی و موقت شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی صفر

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد آذرکیش اظهار کرد: با توجه به‌پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته از حضور جمع عظیمی از زائران و عزاداران رضوی در دهه پایانی صفر در جوار مضجع منور رضوی، تعداد ۶۰ پارکینگ دائمی برای خدمات رسانی در در آماده باش کامل هستند.

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته درون سازمانی و برون سازمانی تعدادی فضای مناسب به عنوان پارکینگ موقت در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تحویل موقت این فضاها جهت آماده‌سازی انجام شده است اظهار کرد: اکنون نیز تجهیز این پارکینگ‌ها به سیستم‌های مدیریت پارکینگ، تجهیزات ترافیکی و نظارت تصویری آغاز و طی چند روز آینده به آماده بهره‌برداری خواهد بود.

آذرکیش به ظرفیت قابل پذیرش پارکینگ‌ها مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: در مجموع تعدادفضای پارک خودرو موجود و مدیریت شده در شهر مقدس مشهد ۲۱ هزار فضا است که از این تعداد بیش از چهار هزار فضای پارک در هسته مرکزی قرار دارد.

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از پارکینگ‌های مکانیزه در هفته گذشته و تحویل موقت مکان‌های مناسب بهره‌برداری، این رقم افزایش یافته است.

وی در خصوص پارکینگ‌های موقت نیز اظهار کرد: تا کنون نسبت به تامین دو هزار و ۵۰۰ فضای پارک خودرو بصورت موقت اقدام و این فضاها تامین شده است و همچنان در صدد هستیم تا در صورت شناسایی زمین مناسب از آن‌ها به عنوان پارکینگ موقت بهره‌برداری کنیم تا معضل کمبود پارکینگ در ایام عزاداری مرتفع شود.

آذرکیش به اقدامات انجام شده برای اطلاع رسانی ظرفیت و محل پارکینگ‌های جدید به زائران و مجاوران گفت: تمام تلاش ما و همکاران ما بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله چاپ و نصب بنرهای اطلاع رسانی در نقاط پر رفت آمد، نصب و راه اندازی تابلو شمارنده ظرفیت پارکینگ در تقاطع های اصلی و همچنین نرم افزارهای مسیر یاب و سایت جامع شهرداری مشهد به آدرس map.Mashhad.itبهره ببریم تا شاهد کاهش تردد خودرو در شهر باشیم.

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد افزود: همچنین در کنار اطلاع رسانی‌های انجام شده در سطح شهر شماره تماس ارتباط مردمی ۱۳۷و شماره ۳۱۲۹۸۴۸۴نیز جهت پاسخگویی به زائران ومجاوران بارگاه حضرت رضا علیه السلام پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.