امام‌جمعه بردسکن گفت: بعضی از مدیران دولتی در بحث خاموشی‌های چاه موتورها جدا بی‌تدبیری کردند.

بعضی از ارکان دولت در کشور بی‌تدبیری می‌کنند/خسارت میلیاردی به پسته بردسکن براثر قطعی بی موقع برق چاه موتورها

به گزارش قدس خراسان از بردسکن ، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان بردسکن با بیان سبک زندگی در خانواده‌ها و داشتن خلق‌وخوی اسلامی از دیدگاه پیامبر اسلام (ص) به موضوع قطعی آب و برق چاه موتورها اشاره کرد و اظهار کرد: امسال براثر بی‌تدبیری بعضی از مدیران از آنجا که محصولات پسته شهرستان حداقل با یک یا دو مدار آب می‌توانست میلیون تومان درآمد بیشتر را عاید باغداران کنند، ولی متأسفانه میلیاردها تومان خسارت زده شد.

امام‌جمعه بردسکن با بیان اینکه 80 درصد مردم شهرستان به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند افزود: خاموشی‌های چاه موتورها علاوه بر اینکه به کشاورزی خسارت وارد می‌کند، به چاه موتور و دستگاه‌های مکش و توربین آن هم خسارت وارد کرد.

امینی گفت: از شخص رئیس‌جمهور کشور که فردی پر تلاش و خالصانه برای مردم تلاش دارند، تقاضا می‌شود، با ریزودرشت‌های بدنه و ارکان دولت یک پالایش لازم را داشته باشند که این‌گونه مشکلاتی را برای مردم همیشه در صحنه به وجود نیاورند.

وی در ادامه به موضوع زکات مستحبی اشاره کرد و از مردم خواست دراین‌خصوص با همکاری کمیته امداد موضوع زکات مستحبی را توجه کنند و پرداختی‌های انجام با نظارت ارکان روستا در محل هزینه می‌شود.

خطیب جمعه بردسکن از شورای هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی و همه اعضای شورای اداری و تأمین در شهرستان که هریک در امور محوله پای‌کار بودند در برگزاری همایش بزرگ اربعین تقدیر کرد. وی در ادامه با گرامیداشت 17 شهریور یاد و خاطرات شهید محراب آیه الله مدنی و مرحوم طالقانی را گرامی داشت.

خبرنگار : حسین نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.