دادستان کل کشور گفت: امنیت، درآمدزایی و تقویت ارتباط با کشورهای همسایه، از دستاوردهای دولت سیزدهم و عامل تقویت سرمایه‌های اجتماعی و زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات است.

دادستان کل کشور: دستاوردهای دولت سیزدهم زمینه‌ساز انتخابات پرشور است

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم موحدی آزاد روز شنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان استان سمنان در سال همایش اداره‌کل دادگستری استان افزود: آثار خدمات دولت سیزدهم یکی پس از دیگری در حال ظهور است که این خدمات مطلوب، تقویت سرمایه‌های اجتماعی را به دنبال دارد که زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو است.

وی ادامه داد: سلامت و امنیت ۲ نعمت است که به برکت انقلاب اسلامی در کشور هر روز افزوده و تقویت می‌شود.

وی بیان کرد: اغتشاشگران در دوره‌های مختلف امنیت کشور را نشانه گرفتند و اکنون با تلاش نیروهای امنیتی و وحدت و همدلی ارکان مختلف، بر امنیت کشور افزوده شده است.

اراده‌ها قابل تحریم نیستند

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد ابراز کرد: اراده‌ها قابل تحریم نیستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ترویج فقه، عدالت و اعتلای جامعه در تلاش است.

دادستان کل کشور با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: مسوولیت افتخارآمیز است و یکی از مسوولیت‌های حساس و خطیر جایگاه قاضی‌ها و قضاوت است.

وی تاکید کرد: مردم باید قوه قضاییه را مامن حق بدانند و برای رسیدن به این هدف قاطعیت قاضی در اجرای حکم، رعایت انصاف و عدالت و داشتن سرعت‌عمل، احقاق حق و ابطال باطل، دلسوزی و پشت‌کار داشتن و اجتناب از کم‌کاری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تاخیر در اجرای حکم بنا بر مصلحت و درخواست شورای تامین عین تدبیر است و نشان از ضعف در قاطعیت نیست، گفت: قسط بندی در پرداخت بدهی بی‌عدالتی نیست، بلکه عدالت با انصاف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد یادآور شد: فعالیت موثر در بهبود فرآیندها و روش‌ها و ارتقای فرهنگ‌محوری، توجه به برنامه‌ریزی و اقدام موثر برای تقویت تعاملات برای پیشبرد اهداف و پیشگیری از وقوع جرم مورد توجه ویژه باشد.

دادستان کل کشور اظهار کرد: دستگاه قضا با تمام توان برای حل مشکلات اقتصادی، حمایت از تولیدکنندگان و دانش‌بنیان‌ها و صیانت از حقوق عامه تلاش می‌کند.

محمد شریف ابراهیمی تکریم و محمدتقی گلی که پیش از این دادستان عمومی و انقلاب دامغان بود، به عنوان دادستان کل استان سمنان معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.