معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج از حضور مسئولین کشورهای جبهه مقاومت در همدان خبر داد و گفت: از ۱۲۰ ناشر برای شرکت در نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس دعوت شده است.

حضور مسئولین کشورهای جبهه مقاومت در همدان

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی ناظری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس اظهار کرد: خدا را شاکریم دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس همزمان با کنگره شهدا قرار است در تاریخ و تمدن ایران برگزار شود. این رویداد یک فرصت مغتنم برای استان است و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برای هرچه بهتر برگزاری نمایشگاه پای کار بیایند.

وی ادامه داد: چندی پیش جلسه‌ای با استاندار برگزار کردیم و چند مکان برای برپایی نمایشگاه کتاب پیشنهاد شد که دست آخر به سایت بین‌المللی نمایشگاه همدان رسیدیم.

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج افزود: از ۱۲۰ ناشر تخصصی دفاع‌ مقدس برای شرکت در نمایشگاه دعوت کرده‌ایم و همچنین قرار است بین ۷ تا ۸ هزار عنوان کتاب وارد نمایشگاه  شود.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس در دوره‌های قبلی معمولا در بازه زمانی هفت روزه انجام شده و در این دوره هم بنا داریم این نمایشگاه را همزمان با برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان همدان در اواسط مهرماه برگزار کنیم.

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج به بخش مقاومت این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با پیگیری سپاه قدس، یکی از کشورهای حوزه مقاومت از جمله سوریه، یمن، لبنان یا عراق در نمایشگاه با حضور مسئولین کشوری خود نشست‌های تخصصی برگزار خواهند کرد که بخش قابل توجه این رویداد خواهد بود.

 وی با بیان اینکه در این نمایشگاه قرار است بخشی از آثار و کتب تقریظ شده توسط رهبر فرزانه انقلاب به نمایش درآید، عنوان کرد: بخش‌های ویژه و جنبی مثل کودک و نوجوان برای این رویداد در نظر گرفته شده، به‌خصوص که استان همدان در این حوزه از قابلیت بالایی برخوردار است.

سردار ناظری به مردمی‌بودن نمایشگاه تاکید و با اشاره به لزوم تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده برای این رویداد ملی و بزرگ اضافه کرد: حوزه‌هایی مثل قرآن، عفاف و حجاب، جنگ نرم، استکبارستیزی و... در این نمایشگاه غرفه‌های مخصوصی خواهند داشت. امیدواریم روزهایی همچون نمایش فصل شیدایی با برپایی این نمایشگاه برای مردم همدان رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.