رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان گفت: نماز جمعه هفته جاری حاجی آباد و بندرلنگه همراه با خداحافظی امامان جمعه این شهرستان‌ها از مردم خواهد بود.

خداحافظی با دو امام جمعه دیگر در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فاضل‌پور با ذکر این نکته که لازمه حرکت صحیح و هدفمند در مسیر تعالی حضور افرادی دلسوز نظام اسلامی و فرهنگ جامعه است، اظهار کرد: نماز جمعه دارای دو بعد است. از یک طرف دارای ارتباط با ولایت است و از طرف دیگر به مردم متصل است.

وی عنوان کرد: ائمه جمعه علاوه بر اینکه اقدام به تبیین سیاست‌های کلی نظام و تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی می‌کنند، به عنوان نماینده حاکمیت نیز باید رابطه خود با مردم را تقویت کنند تا بتوانند به عنوان حلقه وصل میان مردم و حاکمیت موفق عمل کنند.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان، با اشاره به چرخش نخبگانی میان ائمه جمعه، تصریح کرد: در راستای تکمیل چرخه امامت در استان هرمزگان جابجایی دو نفر دیگر از ائمه جمعه شهرستان‌های هرمزگان در دستور کار قرار گرفت.

فاضل‌پور، با اشاره به تغییر ائمه جمعه شهرستان‌های حاجی آباد  و بندر لنگه، تشریح کرد: نماز جمعه هفته جاری مورخ ۲۴ شهریورماه شهرستان‌های بندر لنگه و حاجی آباد همراه با خداحافظی امامان جمعه این شهرستان‌ها با مردم آن شهرستان خواهد بود.

هفته گذشته نیز امامان جمعه رودان و پارسیان با مردم و نمازگزاران جمعه خداحافظی کرده بودند. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.