بسیاری از دموکرات‌ها نسبت به نتایج نظرسنجی‌های اخیر درباره رضایت از عملکرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ابراز نگرانی کرده و این نتایج را ناامیدکننده خوانده‌اند.

اظهار ناامیدی دموکرات‌ها نسبت به نتایج نظرسنجی‌ها درباره بایدن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آخرین نظرسنجی‌ها نشان داد که میزان رضایت از بایدن به ۳۹ درصد رسیده و ۵۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی‌ها نسبت به رئیس جمهور ۸۰ ساله نظر منفی دارند و تقریباً سه چهارم آنها نیز نگران سن بالای او هستند.

سناتور دموکرات ریچارد بلومنتال با اشاره به نتایج نظرسنجی‌های اخیر درباره بایدن که چندان مطلوب به نظر نمی‌رسیدند، گفت: باید کارهای بیشتری مثل تبلیغات قوی‌تر انجام دهیم و یک کمپین انتخاباتی تهاجمی‌تر برگزار کنیم، اگرچه هنوز برای برگزاری کمپین انتخاباتی بسیار زود است.

بایدن با ۸۰ سال سن، پیرترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است و اگر برای دوره دوم ریاست جمهوری برنده شود، ۸۶ ساله خواهد شد و این در حالی است که تردیدها در مورد سن وی به دلیل حرکات کلامی و گاف‌های مختلف گاه و بیگاه وی ایجاد شده است.

روز یکشنبه بایدن در حین توقف در هانوی پایتخت ویتنام در جریان یک نشست مطبوعاتی بین‌المللی برای صحبت در مورد نشست گروه ۲۰ و رزمایش‌های ژئوپلیتیکی آمریکا در آسیا، در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه چرا به طور مستقیم با شی جین پینگ رئیس جمهور چین صحبت نمی‌کند، به شوخی، گفت: در مورد شما نمی‌دانم اما من به رختخواب می‌روم.

شاید گفتن همین سخنان باعث شد که دستیاران او این نشست مطبوعاتی را نیمه‌کاره قطع کرده و به پرسش و پاسخ‌ها از رئیس جمهور آمریکا خاتمه دادند.

بایدن پیشتاز نامزدهای دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ است و ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور نزدیک‌ترین رقبای وی محسوب می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.