یکی از علمای اهل سنت خراسان جنوبی گفت: حضور اهل سنت و شیعه در دیدار امروز با مقام معظم رهبری، دل‌ها را به هم نزدیک‌تر و آنها را با هم صمیمی‌تر کرد.

حضور اهل تسنن و تشیع در دیدار رهبری دل‌ها را به هم نزدیک‌تر کرد

به گزارش قدس‌آنلاین، مولوی احمد الله احرار افزود: علاوه بر اینکه نیت این دیدار از قبل همه را به هم نزدیک کرده بود، سخنان ارزنده رهبر معظم انقلاب در این دیدار راهگشاست و همه از آن بهره بردیم.

وی گفت: همه برادران اهل سنت و شیعه خراسان جنوبی از دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب بسیار خرسند و خوشحال بودند و چه بسا افرادی سال‌هاست که در انتظار چنین دیداری هستند اما موفق نمی‌شوند و ما این توفیق را یافتیم که محضر ایشان برسیم.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر اسدیه ادامه داد: آنچه دشمن نمی‌خواهد ما داشته باشیم امنیت و وحدت است که رهبری هم بر آن تاکید کردند اما این شاخص‌ها در کشور ما نمونه است در حالی که هر مسلمانی می‌بیند در کشورهای دیگر این نعمت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امنیت در کشور ما حرف اول را می‌زند گفت: مسوولان از فرماندار تا استاندار حتی رئیس جمهور به راحتی در جمع مردم حضور می‌یابند که نشان می‌دهد امنیت و وحدت به معنای واقعی کلمه وجود دارد و نمونه آن را در سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان دارالتقریب درمیان مشاهده کردیم.

مولوی احرار اظهار داشت: امیدواریم این دیدار نقطه عطفی باشد که اهل سنت و شیعه را بیشتر به هم نزدیک کند تا توطئه‌های دشمن که می‌خواست بین آنها تفرقه بیندازد نقش بر آب شود.

جمعی از مردم استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان امروز بیستم شهریور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.