رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

رئیس پلیس راه استان: محدودیت‌های ترافیکی در راه های مازندران اعمال شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یداله جهان تاب از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۲ شهریور تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ شهریوردر محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۱، ۲۲ ،۲۳ و ۲۴ شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ همان روزها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه از میدان امیرکبیرکرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای سه چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان تاب به اجرای محدودیت‌ها تردد در محور فیرزکوه نیز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ۲۳،۲۴ و ۲۵ شهریورماه از مسیر جنوب به شمال محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.