مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۱ کیلومتر در ساعت بامداد امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ زابل را درنوردید

سرعت طوفان در زابل به ۱۰۱ کیلومتر در ساعت رسید

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۱ کیلومتر در ساعت بامداد امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۲۰۰ متر کاهش داد. همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۵۰۰ متر کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شمال استان تا اواخر هفته آینده بادوگردوخاک ، صبح ها، وزش باد شدید و کاهش دید افقی خواهیم داشت. پنجشنبه و جمعه وزش باد در شمال استان از شدت بیشتری برخودار بوده و در نقاط مستعد طوفان گردوخاک پیش بینی می شود. طی این مدت در زاهدان و نواحی مرکزی، افزایش غبار ، امروز و فردا در نوار شرقی وزش باد نسبتا شدید گاهی گردوخاک خواهیم داشت.

حیدری توصیه کرد: از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود. احتیاط در تردد های جاده ای و همچنین از عبور مرور در کنار ساختمان در حال ساخت و قدیمی به خاطر احتمال ریزش خودداری کنید.

پایان پیام/3139/ی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.