سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با ایده‌آل خواندن شرایط شاگردانش پیش از شروع مسابقات قهرمانی جهان، گفت: موفقیت فردی مثل حسن یزدانی می‌تواند در نتایج تیم ملی کشتی آزاد و حتی فرنگی‌کاران اثرگذار باشد.

درستکار: امیدوارم حسن یزدانی با صلابت کشتی بگیرد

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در فاصله یک روز مانده تا شروع رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در بلگراد، بیان کرد: خدا را شکر وضعیت روحی و بدنی بچه‌ها بسیار خوب است. شرایط وزنی کشتی‌گیران ایده‌آل بوده و آماده شروع رقابت‌ها هستیم. فردا امیرمحمد یزدانی، حسن یزدانی، رضا اطری و امیرحسین زارع به‌عنوان نمایندگان ایران روی تشک خواهند رفت.

وی درخصوص آخرین شرایط حسن یزدانی پیش از تقابل احتمالی با تیلور، گفت: حسن از همه لحاظ (بدنی، وزنی و روحی) نسبت به سال گذشته در شرایط بسیار بهتری قرار دارد. دیروز در آخرین تمرین پرفشاری که شوک لاکتیک داشتیم، شرایط بدنی خوبی داشت. صبح امروز هم استراحت کرد و در شرایط ایده‌آلی قرار دارد. کشتی حسن با تیلور حیثیتی است و این کشتی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. از مردم عزیز ایران می‌خواهم که برای حسن عزیز و همه کشتی‌گیران دعا کنند.

درستگار در واکنش به این موضوع که کشتی حسن یزدانی علاوه بر تیم آزاد، حتی روی نتایج کشتی فرنگی هم می‌تواند اثرگذار باشد، گفت: قطعا همین‌طور است. همه می‌دانیم که روند مسابقات و موفقیت فردی مثل حسن یزدانی تا چه اندازه می‌تواند در تیم ملی کشتی آزاد و حتی تیم ملی کشتی فرنگی تاثیرگذار باشد. امیدوارم حسن به قدری با صلابت کشتی بگیرد که هم تیم ملی آزاد و هم فرنگی بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.