سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فالکائو وقتی متوجه شد در برزیل هستم، برای دیدن من آمد.

شمسایی: فالکائو وقتی فهمید برزیل هستم، برای دیدن من آمد

 به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان 5 بار بعنوان برترین بازیکن آسیا انتخاب و پیش از این آقای گلی جهان را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر هم با تیم ملی فوتسال کشورمان در برزیل جهت برگزاری تورنمت 6 جانبه حضور دارد.

روز گذشته شمسایی و فالکائو دو اسطوره فوتسال جهان با یکدیگر دیدار کردند و سرمربی تیم ملی کشورمان از این دیدار روایت کرد.

 شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد دیدار با فالکائو کاپیتان سابق تیم ملی برزیل و آقای گل فوتسال جهان اظهار داشت: بعد از حضورمان در برزیل دوستان و افراد زیادی برای دیدن من آمدند. آنجلیو جرسی کاپیتان و اسطوره سابق تیم ملی کلمبیا که قبلاً در تیم ملی منتخب جهان با هم در یک تیم حضور داشتیم یا رودریگو کاپیتان سال گذشته تیم ملی برزیل در جام جهانی و یا...... افراد زیادی بودند که با آن ها دیدار داشتم. دوستان به من لطف و محبت دارند. فالکائو هم یکی از دوستان قدیمی من است. ما  در لبنان با هم بودیم و در جاهای مختلف با هم بازی می‌کردیم و ارتباطات بسیار خوبی با یکدیگر داریم. 

وی گفت: سال گذشته قرار بود در کانادا با هم ملاقات داشته باشیم؛ اما ویزای من آماده نشد. فالکائو به تنهایی در آن مراسم حضور پیدا کرد. منزل  فالکائو نزدیک به محل برگزاری مسابقات است و وی آمده بود برای دیدن بازی تیم ملی کشورش. وقتی متوجه شد من با تیم ملی فوتسال ایران در برزیل هستم از دوستان درباره من سوال کرد و وقتی بازی تمام شد، من متوجه شدم که فالکائو برای دیدن من آمده است. به استقبالش رفتم  و با هم  خوش و بش کردیم. یادی از گذشته‌ها کردیم و در آخر قرار شد ارتباطات خود را بیشتر کنیم.

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.