دوچرخه سوار اهل شهرستان داراب استان فارس، ۱۵۰۰ کیلومتر را به عشق امام مهربانی‌ها طی ۱۱ روز تا مشهدالرضا رکاب زد و در شب و روز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) ضمن عرض ارادت و تسلیت به پابوسی آن امام همام نائل آمد.

روایت ۱۵۰۰ کیلومتر رکاب زنی از داراب فارس تا مشهدالرضا/ گام اول از یک خواب، به عشق امام رضا(ع) آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، اسماعیل نوری ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی صفر، اظهارکرد: خدا کمک کرد که برای اولین بار ۱۵۰۰ کیلومتر از شهرستان داراب استان فارس را با پیمودن روزی بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ کیلومتر به عشق امام رضا علیه السلام طی ۱۱ روز تا مشهد مقدس رکاب بزنم.

دوچرخه سوار اهل شهرستان داراب استان فارس با ابراز خرسندی از اینکه در شب و روز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) به زیارت و پابوسی آن امام همام نائل می شود، ادامه داد: الان که در ورودی شهر مشهد مقدس رسیدم، امام رضا(ع) یک حس و حال دیگر روی دلم گذاشت به طوری که تمام خستگی و رنج سفر از تنم خارج شد و از روز اول این سفر هم قبراق‌تر هستم.

وی با قدردانی از میزبانی بین راهی شایسته مردم و به خصوص مسئولان متولی که از ابتدای این حرکت من را همراهی کردند، گفت: حدود ۱۲ ساله که دوچرخه سواری می کنم و از اینکه امام رضا(ع) من را در قالب یک حرکت ورزشی معنوی طلبیده در پوست خودم نمی گنجم.

اولین گام این سفر معنوی از یک خواب شروع شد، امیدوارم استمرار یابد

نوری افزود: خوشبختانه اولین گام این سفر زیارتی عملیاتی شد و امیدوارم این حرکت ورزشی در سال‌های آتی هم استمرار داشته باشد و اگر دوباره توفیق حاصل شود تا در این مسیر عاشقی رکاب بزنم بار دیگر به نیابت از مردم خوب شهر و دیارم داراب، عشق و ارداتمان را به ساحت مقدس امام رئوف و غریب توس ابراز دارم.

دوچرخه سوار اهل شهرستان داراب استان فارس در پاسخ به این سوال که الان تصور کن امام رضا(ع) به استقبالتان آمده است چه احساسی داری؟ در حالی که آهی کشید و بغض گلویش را می‌فشرد، تصریح کرد: واقعتیش دو ماه قبل خواب امام رضا(ع) دیدم و اولین گام این سفر معنوی از همان خواب شروع شد.

وی با اشاره به این مطلب که در دهه اول محرم امسال اعضای هیئت مذهبی روستای محل سکونتم در جلسات مختلف چگونگی آمدن به شهر مشهد مقدس را در دهه پایانی صفر طرح موضوع می‌کردند، خاطرنشان کرد: در همان شب‌های عزیز امام رضا(ع) به خواب آمد و با توجه به علاقمندی من به رکاب زنی در عالم رویا از ایشان خواستم که توفیق دهند تا با دوچرخه به پابوسشان مشرف شوم.

نوری دلیل دیگر حضورش به مشهدالرضا را اینگونه توصیف کرد: تقریباً سه ما پیش هم برادرم که در مشهد سرباز بود به زیارت امام حسین(ع) در کربلا معلا مشرف می‌شود که در همان مکان مقدس جان می‌دهد نیز به خوابم آمد و حضورم را در سالروز شهادت امام رضا(ع) به طور اتفاقی به من تاکید کرد.

دوچرخه سوار اهل شهرستان داراب استان فارس اضافه کرد: از آنجایی که خانوادگی عشق وافری به امام هشتم(ع) داشته و داریم، این حضورم به نیابت از برادرم است و خوشبختانه در طول این ۱۱ روز هیچ گونه مشکلی برای خودم و دوچرخه ام رخ نداد و با کمال شور و مسرت به پابوس آقا مشرف می‌شوم، امیدوارم نائب الزیاره خوبی باشم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.