نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: دشمن درصدد است تا در آستانه انتخابات مجلس با ایجاد اختلاف اهداف شوم خود را در کشور دنبال کند که باید با حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

موحد: باید با حفظ وحدت دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم

به گزارش قدس آنلاین، رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی بر حفظ وحدت در جامعه و نقش مهم مردم سران قبایل مسئولان و به طور کل خواص تاکید کردند.

حجت الاسلام سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به این مطلب گفت: دشمن درصدد است تا در سال برگزاری انتخابات وحدت و یکپارچگی جامعه را به هم بزند.

وی افزود: دشمن همانطور که پیش از این سعی داشته تا با برجسته کردن مشکلات بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کند امروز هم سعی دارد تا با فضاسازی رسانه‌ای در این مسیر حرکت کند و با ایجاد اختلاف در جامعه اهداف شوم خود را محقق سازد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: پس از ناکامی دشمن در تحمیل جنگ نظامی علیه ملت ایران جنگ اقتصادی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده و دشمن از یک سو با تحریم اقتصادی و از سوی دیگر با فضاسازی رسانه‌ای و برجسته کردن مشکلات به دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های خود است.

موحد خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ملت ایران در جنگ نظامی و البته در جنگ اقتصادی تاکنون حفظ وحدت و یکپارچگی بوده که دشمن نیز همین مسئله را نشانه گرفته تا بر هم زدن این وحدت برنامه‌های خود را پیاده کند.

وی افزود: بر همه ما اعم از مردم و مسئولان است که حساسیت‌ها را درک کنیم و با حفظ وحدت و یکپارچگی و عدم تاثیرپذیری از فضاسازی رسانه‌ای دشمن مجال فرصت طلبی را به دشمنان ندهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.