معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۱۵ اغتشاشگر در دهدشت خبر داد و گفت: این افراد ‌قصد تجمع و اقدامات هنجارشکنانه داشتند.

دستگیری ۱۵ اغتشاشگر در دهدشت

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد هاشمی‌مهر  اظهار داشت: با توجه فراخوان‌های متعدد و گسترده ضد انقلاب برای اعتراض و اعتصاب مردم ایران به بهانه یکمین سالکرد خانم مهسا امینی، در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل خاصی نداشتیم و در واقع مردم مثل همیشه پاسخ منفی به ضدانقلاب دادند.

وی با اشاره به تجمع تعدادی جوان در چهارراه شهید مفتح دهدشت، عنوان کرد: با حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی این تجمع به پایان رسید و هیچ گونه درگیری و زخمی نداشتیم و برخی مسائل مطرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه این افراد با سنگ‌اندازی و پرتاب نارنجک دستی باعث اخلال در نظم عمومی شدند، افزود: این افراد با حضور به‌موقع نیروهای انتظامی و نظامی به سمت بافت تاریخی متواری شدند که آنجا به درگیری با عوامل نظامی و انتظامی پرداختند و بعد از دقایقی این درگیری پایان یافت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود مردم خوب استان به شایعات بی پایه و اساس منتشر شده در بستر فضای مجازی توجه نکنند و اخبار تنها از مراجع رسمی و رسانه‌های دارای نام و نشان دریافت کنند.

هاشمی‌مهر این را هم گفت که روز گذشته ۱۵ نفر که قصد تجمع و اقدامات هنجارشکنانه داشتند دستگیر شدند که دو نفر زن هستند و هم‌اکنون شهر دهدشت بسیار آرام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.