محمد نخودی آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان با قبول شکست برابر حریف روسی از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

نخودی از صعود به نیمه‌نهایی بازماند/ والی زاده تنها امید ایران در روز دوم

به گزارش قدس آنلاین،  پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان به عنوان نخستین مرحله از انتخابی المپیک پاریس روزهای ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار می‌شود.

این پیکارها امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار وزن دوم شامل ۵۷، ۷۴، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم از ساعت ۱۲ به وقت ایران در سالن ورزشی اشتارک آره‌نا شهر بلگراد پیگیری شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۷ شرکت کننده دارد، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم رمضان ساری از ترکیه را ۹ بر ۴ شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. دارنده ۲ مدال نقره جهان در این مرحله به مصاف احمد عثمان‌اف از روسیه رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

به این ترتیب با شکست یونس امامی (۷۴ کیلوگرم) و امیرعلی آذرپیرا (۹۲ کیلوگرم)، تنها میلاد والی‌زاده در روز دوم باقی مانده است.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، میلاد والی‌زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک رضوان کواکس از رومانی را مغلوب کرد. نماینده کشورمان در این مرحله و در یک کشتی سخت و حساس علی‌عباس رضازاده دارنده طلای اروپا از جمهوری آذربایجان را ۸ بر ۴ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

والی‌زاده آزادکار فریدونکاری تیم ملی در این مرحله باید به مصاف زلیمخان آباکاروف دارنده طلای جهان در سال ۲۰۲۲ از آلبانی برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.