۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 916112

سفر کریستیانو رونالدو به ایران برای بازی با پرسپولیس با شرایط ویژه‌ای انجام خواهد شد.

ورود رونالدو از پاویون دولت

به گزارش قدس آنلاین،  برنامه کریستیانو رونالدو و النصر برای حضور در تهران به ترتیب زیر خواهد بود.

ورود: ساعت ۱۱صبح امروز با جت اختصاصی در فرودگاه مهرآباد؛ محل ورود (پاویون دولت). امکان دسترسی از این محل برای طرفداران غیرممکن است.

حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که ماموریت‌هایی در حد سفر رئیس‌جمهور را داشته‌اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل هدایت کنند. کوچک‌ترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نخواهد داشت.

تیم حفاظت کاروان النصر را از محل‌هایی متفاوت با اسکورت خاص خیابان‌های تهران به مقصد هتل اسپیناس هدایت خواهد کرد. کل مسیر حدود ۸‌کیلومتر است.

در زمان ورود النصر به هتل، هیچ فرد متفرقه‌ای در لابی حاضر نخواهد بود و سپس اعضای تیم به طبقه مخصوص سفارت عربستان خواهند رفت و مستقر خواهند شد. این طبقه از هتل اسپیناس کاملا مستقل و مجزا از هتل است و بازیکنان هیچ ارتباطی با سایر طبقه‌ها یا رستوران‌های عمومی نخواهند داشت و به این ترتیب دیدار با کریستیانو رونالدو غیرممکن خواهد شد.

اعضای این تیم ۵۵‌نفر هستند و ۳۰نفر نیز به‌عنوان مسافر در پرواز حضور خواهند داشت. برخی از مقامات کشور عربستان هم در این سفر حضور دارند. بازیکنان و اعضای تیم النصر ۳۰‌نفر هستند که می‌توانند در کنار زمین حاضر باشند و ۲۵‌نفر هم می‌توانند در جایگاه ویژه به‌عنوان میهمان بازی را تماشا کنند.

النصر بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس، تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد و در بامداد چهارشنبه به پایتخت عربستان برمی‌گردد تا سفر آنها فقط ۳۶ساعت به‌طول بینجامد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.