مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ وقف جدید به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

ثبت ۱۲وقف جدید در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام پرویز بخشی پورصبح دوشنبه در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: وقف از سنت‌های زیبای اسلامی و تجلی احسان و نیکوکاری در سیره ائمه اطهار (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در خصوص تعداد موقوفات خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۱۰ هزار و ۳۲۸ موقوفه به ثبت رسیده است و ۲۲ هزار و ۷۹۸ رقبه وجود دارد.

وی با اشاره به تعداد وقف های جدید در استان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ وقف جدید به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

بخشی پور ادامه داد: وقف های جدید در سال جاری بیشتر با نیات امور خیر و عام المنفعه و متناسب با نیازهای روز جامعه از جمله تهیه جهیزیه، مسکن جوانان، درمان، کمک به دانش آموزان و دانشجویان ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان گفت: امسال شاهد ثبت چهار موقوفه در زیرکوه، سه موقوفه در بیرجند، ۲ موقوفه در قاین، یک موقوفه در طبس، یک موقوفه در فردوس و یک موقوفه در سربیشه بوده ایم

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.