منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از سرنگون کردن یک کوادکوپتر متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی توسط جوانان فلسطینی در شرق نوار غزه خبر دادند.

ابتکار فلسطینی‌ها برای شکار کوادکوپتر صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، رسانه‌های فلسطینی در این باره اعلام کرده‌اند که گروهی از جوانان فلسطینی به شیوه‌ای جدید کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق نوار غزه شکار و سرنگون کردند.

برپایه این گزارش، جوانان فلسطینی در منطقه «ملکه» در شرق نوار غزه با مشاهده این کوادکوپتر با به پرواز دراوردن یک بادبادک آن را ساقط کردند.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی در نوار مرزی در شرق غزه عصر یکشنبه به سوی تظاهرات کنندگان فلسطینی تیراندازی کردند که به زخمی شدن شش نفر از جمله یک خبرنگار منجر شد.

منابع محلی فلسطینی عصر یکشنبه اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیست تظاهرات فلسطینیان در نزدیکی موانع مرزی در شرق "جبالیا" واقع در نوار غزه را سرکوب کردند.

صهیونیست‌ها به سمت تظاهرات کنندگان فلسطینی گلوله و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

درگیری در نوار مرزی غزه میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست درحالی شدت گرفته که "امیر بوخبوط" که از او به عنوان یکی از تحلیلگران برجسته رژیم صهیونیستی در حوزه نظامی یاد می‌شود، اعلام کرد "از آنجایی که جوانان فلسطینی از بسته‌های انفجاری در مرز با نوار غزه استفاده می‌کنند، تل آویو همچنان شاهد تنش‌های خشونت آمیز در این منطقه خواهد بود."

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.