مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام از عرضه بیش از یک‌صد عنوان از آثار عربی و انگلیسی انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد خبر داد.

حضور انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد و نمایشگاه کتاب مشهد

بیش از یک‌صد عنوان از آثار عربی و انگلیسی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام از دوشنبه ۱۸ تا ۲۷ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا ۵ مهرماه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد به نمایش گذاشته شده است.
همچنین قریب به ۴۰۰ عنوان از آثار مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در مشهد مقدس از ۲۹ شهریور به نمایش گذاشته می شود.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در گفت و گو با خبرنگاران از عرضه بیش از یک‌صد عنوان از آثار عربی و انگلیسی انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، با اعلام این خبر گفت: یکشنبه ۲۶ شهریور ماه، این نمایشگاه به صورت رسمی افتتاح شد و از روز دوشنبه جهت بازدید عمومی، از علاقه‌مندان عرصه کتاب و فرهنگ استقبال کرده است. آثار این مرکز در غرفه رایزنی فرهنگی ایران در بغداد (المستشاریة الثقافیة الإیرانیة) جهت ارائه به اندیشمندان و علاقه‌مندان به آثار تخصصی معارفی و فقهی به نمایش گذاشته شده است.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: آثار مرجع عالیقدر مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی ره، همچون موسوعه بزرگ تفصیل الشریعة، فقه القرآن، آیة التطهیر، حماة الوحی، مدخل التفسیر، و نیز آثار ارزشمند فقیه ارجمند حضرت آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی دام ظله، مانند رسائل فی الفقه و الاصول، صلوة المسافر، اسرار الصلوة، دراسة فی صیانة القرآن الکریم من التحریف، النهضة الحسینیة، مقاصد الشریعة، التلقیح المصنوعی و ... و همچنین آثار اساتید و پژوهشگران این مرکز، مانند تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم، موسوعة الاعتکاف، افضلیة امیرالمؤمنین علیه السلام، موسوعة احکام الأطفال، موسوعة عقائد الائمه علیهم السلام، موسوعة رد الشبهات الفقهیة المعاصرة و ... از جمله آثار ارائه شده در این نمایشگاه می باشد.
مدیر این انتشارات افزود: این نمایشگاه از دوشنبه ۱۸ تا ۲۷ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا ۵ مهرماه در محل نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد برگزار شده است و آماده استقبال از اساتید و پژوهشگران می‌باشد.
ایشان در ادامه نیز با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در مشهد مقدس اعلام کرد: انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام مانند سنوات گذشته در این نمایشگاه حضور فعّالی خواهد داشت و ان شاء الله با عرضه قریب به ۴۰۰ عنوان از آثار مرکز در خدمت اساتید و محققان خواهیم بود. این نمایشگاه از ۲۹ شهریور تا ۷ مهرماه در حسینیه آیت الله شاهرودی واقع در خیابان امام رضا علیه السلام با حضور ناشران فعال کتب حوزوی برگزار خواهد شد و از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر در خدمت اساتید و فضلای محترم حوزه مخصوصا پژوهشگران عرصه پژوهش های فقهی معاصر و نیز علاقه مندان به کتب و آثار حوزوی و معارفی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.