معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی راکد خراسان جنوبی خبر داد.

اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان برای احیای واحدهای راکد خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،  جواد اشرفی عصر امروز در سومین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، اظهار داشت: در سال جاری ۸۰۰ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی راکد خراسان جنوبی اختصاص یافته است که هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ایجاد حساب پیشرفت و عدالت استانی که در آینده به صندوق پیشرفت و عدالت تبدیل خواهد شد، افزود: درآمدهای مازاد هر استان به این حساب واریز خواهد شد تا از این طریق اقدامات لازم در هر استان انجام شود.

وی تاکید کرد: طرح‌های که برای اجرای آنها تسهیلات پرداخت اما هیچ کاری در این زمینه نشده است باید توسط اداره کل اقتصاد و دارایی استان مشخص شوند تا پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

اشرفی از پیش‌بینی یک هزار و ۳۶ میلیارد تومان در قالب جزء سه بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان باید انجمن تخصصی زرشک را تشکیل دهد تا با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز از این محصول مزیت دار خراسان جنوبی به خوبی بهره گیریم.

اشرفی از رئیس اتاق بازرگانی استان خواست لیست شرکت‌های تولیدی که حساب های آنها خارج از استان است را در جلسه آینده این کارگروه ارائه کند تا در راستای اجرای مصوبه این کارگروه برای انتقال حساب واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی تصمیم‌گیری شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.