مدیر ستاد دیه لرستان از آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیر عمد در این استان خبر داد.

آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیر عمد در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، توکل شاکرمی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سال جاری تعداد ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد به همت خیرین و ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

شاکرمی گفت: از تعداد مذکور ۲۴ نفر بدهکار مالی در جرایم غیر کلاهبرداری و ۱۶ مورد بدهکار مهریه و نفقه بوده‌اند که از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

وی بیان کرد: مبلغ جمع‌آوری شده توسط خیرین بابت آزادی این افراد ۱۳ میلیارد ریال بوده که به صورت واریز مبالغ ریز و درشت توسط خیرین در این مدت به حساب ستاد دیه انجام شده و به صورت بلاعوض بابت آزادی این ۴۰ نفر منظور شده است.

شاکرمی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و نیک اندیشان هم استانی، اظهار داشت: همواره منتظر دست یاری و همت این عزیزان هستیم چرا که فعالیت‌های ستاد دیه طی سال بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد همواره ادامه دارد.

مدیر ستاد دیه استان لرستان بیان کرد: علاوه بر مبلغ جمع آوری شده توسط خیرین که باعث آزادی این تعداد از زندانیان شده است باید از بخشش و گذشت رضایتمندانه شکات هم استانی هم تقدیر و تشکر کرد چون که با رایزنی انجام شده با این عزیزان بیش از ۵ میلیارد تومان از کل بدهی این ۴۰ نفر از طریق گذشت و مصالحه تأمین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.