مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از برگزاری ۸۰۰ رویداد فرهنگی شاخص در ۱۵۰ باب کتابخانه عمومی تحت عنوان «خاکریز دانایی» با شعار «ما متحدیم» خبرداد.

۸۰۰ رویداد فرهنگی در ۱۵۰ باب کتابخانه‌ عمومی خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته علاوه بر نمادی برای مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است، حکایتگر و در بردارنده رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنانی است که جانانه و تا آخرین قطره خون خود برای حفظ کیان و خاک کشور عزیزمان ایران و آرامش و امنیت آن جنگیدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزاری باشکوه این هفته را یکی از وظایف اصلی نهادهای فرهنگی در راستای ادای دین به ساحت شهدای دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های آنان دانست.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی اعم از برگزاری یادواره کتابخانه‌ای «شهید محله» در بیش از ۱۰۰ باب کتابخانه عمومی، آئین رونمایی، نقد و بررسی کتاب، تهیه و تدوین بسته مطالعاتی با محوریت ناشران بومی، عصر شعر به همت محافل ادبی استان و یادواره شهید کتابدار عباس غفرانی در سطح استان خبر داد.

سبزیان با بیان اینکه ۸۰۰ رویداد فرهنگی شاخص برای ۱۵۰ باب کتابخانه عمومی پیش بینی شده است، تصریح کرد: همچنین برنامه‌های فرهنگی نیز در سطح شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به برگزاری نشست‌های بصیرتی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های صمیمی خاطره‌گویی و روایتگری راویان دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان (شعر، قصه گویی، نقاشی و…)، مسابقات کتاب‌خوانی، دیدار با خانواده معزز و گرانقدر شهدای دفاع مقدس، معرفی و برگزاری نمایشگاه کتاب‌های دفاع مقدس و نشست‌های کتاب‌خوان با محوریت منابع دفاع مقدس اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.