معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: تا امروز سی ام شهریورماه 7 میلیون و ۸۴ هزار و ۱۴۰ زائر به مشهد مقدس مشرف شده و از فیوضات زیارت امام رضا علیه السلام بهره‌مند شده‌اند.

تشرف بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد از ۱۴ شهریور تا امروز

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام گنابادی‌نژاد با اشاره به تداوم ورود زائر به مشهد مقدس اظهار کرد: دوره زیارتی با اتمام ماه صفر به پایان نرسیده و کماکان تا پایان تعطیلات و سی و یکم شهریور مشهد مقدس پذیرای زائرین حضرتش است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس همواره برای پذیرش زائران آمادگی داشته و با حضور پویا و داوطلبانه تشکل های مردمی، اصناف و هیئات مذهبی سال به سال بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائران نیز افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: در ایام دهه پایانی صفر امسال شاهد جلوه‌های ممتاز حضور مردمی از سراسر کشور در قالب موکب‌های خدمت‌رسان به زائرین بودیم که موجب شد حال و هوای اربعین حسینی در میان زائرین و مجاورین عزادار حرم مطهر رضوی تداوم داشته باشد.

گنابادی‌نژاد همچنین مردم و مجاوران محترم از پیر و جوان و زن و مرد در قالب طرح های متفاوت از هم محله ای امام رضا تا قرار زیارت، قرار نوجوانی، قدمت بر چشم و.... در ابعاد متفاوت به زائرین بارگاه رضوی خدمت رسانی و مهرورزی داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری افزود: هم افزایی اصناف، بازاریان و واحدهای خدمت رسان به زائرین از حمل و نقل و تاکسیرانی تا مراکز اقامتی و مراکز عرضه ارزاق عمومی و... مثل سال های گذشته قابل توجه و قابل تقدیر بود.

وی به تداوم کار کمیته های ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و گفت: تاکنون از نظارت بر حدود ۱۹ هزار واحد خدماتی؛ ۲۸۷۲ پرونده به ارزش ۶۸ میلیارد تومان تشکیل شده و از ۵۹۲ شکایت واصله، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به افراد خسارت دیده برگردانده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.