استاندار خراسان شمالی گفت: امروز ابرقدرت‌ها نگران حضور و قدرت ایران در دنیا هستند.

استاندار خراسان شمالی: امروز ابرقدرت ها نگران حضور و قدرت ایران در دنیا هستند

محمدرضا حسین نژاد در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی که امروز ۳۱ شهریور ماه به مناسبت آغاز دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با وجود تمامی دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که دشمنان اعمال می‌کنند، با عزت و اقتدار ایستاده است.


وی با اشاره به اینکه دشمنان در زمان قبل از انقلاب به مردم تلقین کرده بودند که حتی توان ساخت یک سوزن را ندارند و با غرب زدگی می‌خواستند عزت و غیرت دینی را از آن‌ها بگیرند، افزود: اما در آن شرایط خاص با حرکت امام راحل، کشور به عزت و اقتدار خود رسید.


حسین نژاد ادامه داد: در زمان ابتدای انقلاب مردم با آه و افسوس به ابرقدرت ‌ایی همچون شوری و ... نگاه می کردند اما هم اکنون این نگاه تغییر کرده و خود به اقتدار رسیده‌اند.


وی تاکید کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس ارتش ۲۰ میلیونی در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاد و امروز ارتش ۲۰ میلیونی برای پیشرفت در عرصه‌های  اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... حضور خواهد داشت.

سردار فرجی فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد که طی این مدت دشمنان همیشه به دنبال ایجاد فتنه و آتش‌افروزی برای تضعیف انقلاب اسلامی بودند اما اتحاد مردم و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری موجب شده تا همیشه از این فتنه‌ها سربلند خارج شویم.


وی تاکید کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس موفق شدیم تا ابرقدرت‌های غرب و شرق را شکست دهیم و طی این ۴۴ سال نیز جبهه استکبار را پشت سر گذاشته‌ایم و از تمام فتنه های ایجاد شده توسط آن‌ها سربلند بیرون آمده‌ایم.


سردار فرجی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که کشور در امنیت کافی قرار دارد و مراسم رژه هفته دفاع مقدس با شکوه برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.