فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: ۲۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخشهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری در مناطق شهری و روستایی گناباد اجرا می‌شود.

آغاز  هفته دفاع مقدس با اجرای ۲۳۰ برنامه در گناباد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ علیرضا محبی عنوان کرد: امسال شمار برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان گناباد در مقایسه با پارسال ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی پایگاه محوری را از دیگر خصوصیات شاخص برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان گناباد برشمرد و بیان کرد: هر پایگاه مقاومت بسیج در مناطق شهری و روستایی این شهرستان حداقل یک برنامه در این هفته برگزار می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های عکس و مسابقه های نقاشی با موضوع دفاع مقدس، فراخوان اعضای گردانهای بیت المقدس، تمرین تاکتیکی گردان امنیتی امام علی (ع)، شرکت گسترده بسیجیان ادارات در نماز جمعه، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی و اردوهای جهادی بسیج از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: دعوت از مادران شهدا برای سخنرانی با موضوع نحوه تربیت فرزند در بین مادران و دختران با عنوان زنان شاخص و الگوی انقلاب اسلامی، نمایشگاه مجازی و عکس و پوستر با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیدار بسیجیان با امام جمعه گناباد از دیگر برنامه ها به شمار می رود.

سرهنگ محبی همچنین روایت گری خاص به شیوه پرده خوانی با موضوع دفاع مقدس برای کودکان و برگزاری شبی با شهدا با حضور مادران، همسران، فرزندان شهدا و ایثارگران و برپایی همایشها و نشستهای سیاسی و بصیرتی و رقابتهای مختلف ورزشی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.