امام جمعه موقت یزد گفت: رییس جمهور با حضور موثر در محل سازمان ملل متحد حقایق نظام و انقلاب اسلامی و واقعیات ایران را منطقی و دقیق به گوش جهانیان رساند.

امام جمعه موقت یزد: رییس جمهوری در سازمان ملل حقایق انقلاب اسلامی را تبیین کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام "سید ناصر محمدی " در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر یزد افزود: سفر اخیر رییس جمهوری به سازمان ملل مایه عزت و افتخار نظام اسلامی بود و در سایه اقدامات دولت آیت الله رئیسی در حوزه‌های مختلف برکات زیادی نصیب کشور شده که نمونه بارز آن حضور مقتدرانه در سازمان ملل بوده است.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: رییس جمهور با وجود دشمنی استکبار با دست پر از نشست سازمان ملل برگشت و حقانیت جمهوری اسلامی را در این صحنه جهانی به منصه ظهور کشاند.

امام جمعه موقت یزد: رییس جمهوری در سازمان ملل حقایق انقلاب اسلامی را تبیین کرد

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید ابعاد این رویداد مهم و حماسی که باعث حفظ کیان و اقتدار جمهوری اسلامی شده است، برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان که این دوران را تجربه نکرده اند، تبیین شود.

امام جمعه موقت یزد همچنین در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: باید در مدارس زمینه گفت و گو و پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل جوان فراهم شود، زیرا دشمنان در حوادث پاییز سال گذشته خیلی به جوانان دل بسته بودند ولی شکست خوردند و باید مدارس به محلی برای گفت و گو و پاسخ دقیق به سوالات نسل جوان تبدیل شود.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.